Hej och förlåt. 
Har vart en väldigt lång paus och det beror helt och hållet på personliga skäl. Jag har helt enkelt inte haft lust tid eller orkat. Jag har behövt ta tag i mig själv och få iordning på allt innan jag har kunnat lägga tiden åt annat. Så nu känner jag att jag är redo att ta tag i detta på nytt. Detta kanske är vad jag behöver iallafall. Att få skriva av mig. Den här tiden som har vart har det inte hänt något speciellt. Jag har vart i Stockholm med mamma och det är nog det speciellaste som har hänt tror jag. Visst lite har hänt men inget jag tänker skriva ut eftersom att vem som helst kan se det. Jag mår helt okej inte jätte dåligt och inte jätte bra utan något mellanting helt enkelt. Skolan rullar på och allt är bara allmänt tråkigt just nu. Det ska bli så otroligt skönt att detta är sista veckan sen är det praktik lov och praktik. Ska bli så skönt att slippa skolan ett tag. Framför allt alla människor. Blir spyfärdig. Hela attityden på skolan har ändrats sen dom nya klasserna skapades. Alla har blivit allmänt dryga och konstiga. Usch. Nu ska jag lägga mig och kolla på farmen samt gråta en skvätt. Nä, men vi hörs. 

Xoxo Matilda Johansson 



Kommentera

Publiceras ej