Alma drog för en stund sen så nu är jag själv igen. Vi vaknade vid 11 och bara låg i sängen och myste med Agnes innan vi gick ner och åt frukost. Nu ligger jag bara i sängen och myser med min lilla ängel och lyssnar på musik. Hade en jätte bra kväll igår verkligen. Jag och Alma följde en kompis hem då Agnes samtidigt fick en promenad, då  mötte jag en gammal vän som jag säkert inte har träffat på ett halvår. Fan vad jag saknar dom gamla tiderna ibland. Idag hade jag inte tänkt att göra något speciellt städa mitt rum igen möjligtvis. Vi får se. Imorgon snackade jag och Alma om att man ska gå på bio och se den nya paranormal filmen. Gillar dom inte egentligen men den här verkade riktigt bra. Nu ska jag mysa vidare med min hund. 
Någon annan som sett den nya paranormal filmen ? Var den bra ? 

Xoxo Matilda Johansson 





Kommentera

Publiceras ej