Ska snart gå ner och ta ut moppen och åka och hämta Alma. Vi ska åka och se på paranormal. Har stora förväntningar och hoppas på att bli skit rädd. Just nu ligger jag i sängen och leker med Leo och har precis sminkat mig. Har även fått napp på ett nytt terrarium idag, så det är jag väldigt glad över. Ska bara se om någon av mina kära föräldrar har lust att åka med mig upp till Arboga och hämta det. Det var lite större än vad jag letat efter men det är bara ett plus. Ju större desto bättre och framför allt naturligare för min lilla fru. I vår någon gång ska han även få sig en liten fru så det kommer också bli sjukt kul. Förhoppningsvis blir det även några juveniler. Han är så fin min lilla kille. Jag slänger in ett inlägg efter bion om hur den var. 

Xoxo Matilda Johansson 



Kommentera

Publiceras ej